reklama
Pohľad spredu
Pohľad zboku
Typ hesla
jednoduché
Typ posunku
Počet aktívnych rúk
jedna ruka v pohybe
Hovorený komponent
[reklama]
Oblasť použitia
Kategória
Tematická oblasť
Gramatický popis / sémantická definícia
Význam: verejné odporúčanie niečoho obyčajne na kúpu: televízna reklama.
Prenesený význam: predvádzanie, povedať niekomu niečo, čo je
v skutočnosti naopak alebo to vôbec nie je pravda.
Prenesený význam: predvádzanie, povedať niekomu niečo, čo je
v skutočnosti naopak alebo to vôbec nie je pravda.
Pozícia ruky/rúk

Tvar ruky/rúk

Pohyb ruky/rúk


Kontakt

Zdroj
Vojtechovský, Roman - Holubová, Veronika. Nepriame pomenovania v slovenskom posunkovom jazyku. Bratislava: Spolok nepočujúcich pedagógov, 2009. ISBN 978-80-969695-5-5.